Det finns burgare och så finns det burgare!
Detta är en burgare värdig gudar! En kaloribomb med fantastiskt mycket protein som är perfekt för den som tränar hårt och behöver ha i sig mycket, proteinrik mat för att växa och bli stor och stark.
Denna fantastiska skapelse kommer dock med ett par varningar.

 

1. Det finns ingen chans att du kommer vara nöjd med max, BK eller donkens burgare efteråt.
2. Det är omöjligt att dieta på denna rätt.
3. Du bör ha töjt magsäcken ordentligt innan för att inte bli mätt efter 3 tuggor.
4. Bacon är starkt beroendeframkallande.
5. Du syndar om du inte har MINST 1 paket bacon per burgare.

 

 

 

 

 

 

Tillvägagångssätt:
Du behöver två nävar färs á 250g. Baka ihop, platta till, salta och peppra och släng på pannan eller grillen.
Grilla eller rosta två bröd, bre dem med senap, lägg på saltgurka, lök och salladsblad. Dressing är valfritt.
På med burgaren, stek upp och lägg på ägg och bacon.
Häll på chilisås eller ketchup och till sist det översta brödet med ett par, fem smälta ostskivor på.

Vioala

 

Ingredienser;
2x250g nötkött
4 skivor bröd. (jag använder rasker.)
Senap
Saltgurka
Salladsblad
Ost
2x140g bacon
2st ägg
Gullök
salt, peppar
Chilisås eller ketchup

 

Två stycken burgare är ganska lagom om du äter någorlunda stora portioner. Om du har läst om min kvargdrink och inte har några problem att få i dig 1kg kvarg och några dl mjölk så är 2 burgare inga problem.
Enjoy!

Styrka till din inkorg

 


Följ Styrkebloggen via mail.
Jag lovar att inte spamma dig! :)

Prenumeration genomförd!